3 december 2012

Första helgen i december

Har haft en bra helg och första advent. Har inte ens haft tid att sätta igång datorn, eller behov. På fredagen efter jobbet åkte jag iväg för lite träning i snöstormen. Efteråt spenderade jag en stund hos Annika med glögg och pepparkakor innan jag åkte hem till mamma för att sova. På lördagen hade jag morgontur till klockan 16 och efter det blev det IKEA med Daniel. Köpte lite ljus, två lyktor och andra småsaker. Skulle också ha hem ett "galler" som fungerar som pannunderlag, men det glömde jag förstås. Kvällen sedan spenderade vi med att söka elen till diskmaskinen i vårt nuvarande hem. På söndagen städade vi hela dagen innan det var mat hos mamma och sedan dags för mig att åka iväg på jobb.
Och jag har flyttat, IGEN. Tredje gången sedan juli, nu flyttar jag inte flera gånger innan vi får flytta in i vårt hus! Nu får vi lite egen ro med Daniel och behöver inte bo hos föräldrarna. Skönt, men snart snart är vårt hus färdigt ♥

Korv med bröd på IKEA

Ljus i vårt hus

Lördagkväll

Söndagsmiddag

2 kommentarer:

  1. Det ska säkert bli härligt med eget hus! Har ni kommit så där långt med köket redan? Wao! Fint! :D Det är ju snart färdigt! När har ni planera att flytta in?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)