29 november 2012

Lediga Torsdag

Här vankas det snöstorm! Ännu är det inte full snöyra men det snöar lätt och blåser iskallt. Helst av allt vill man kura ner sig under en filt med en kopp glögg. Men det sparar vi till kvällen för nu finns det inte tid med sånt! 
Vaknade tidigt idag efter några timmar sömn. Kunde inte somna på kvällen dels på grund av fullmåne och dels på grund av att jag vaknat först tio i tre (kunde inte tro mina ögon när jag vaknade igår på dagen och såg att klockan var så mycket!), kanske var jag också lite spänd över att sova på nytt ställe... Gick en sväng till bygget där det såg ut såhär: 


Sedan spenderade jag någon timme med att gå i butiker (inte klädbutiker) och gjorde av med lite för mycket pengar... Dock köpte jag bara saker jag ansåg vara nyttiga. Ska visa bilder senare. 
Nu är jag hemma och försöker än en gång få lite ordning på mina saker. Det är inte det lättaste. Någonstans måste man börja så jag tog en stor pafflåda att förvara saker, som skall till nya huset, i. Lite nytt som jag köpt men också lite saker vi hade förut. 

Är påpälsad som bara den i detta kalla väder. Och det är inte ens många minus grader ute ännu.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)