22 december 2012

Fredagkväll

Pepparkakor, blåmögelost och glögg är min fredagskväll gjord av. Glöggen kokade över i mikron och mögelosten är mosad på pepparkakorna så det är inte direkt värt att ta en bild på detta. 
Det är fredag och på tv visas det just ingenting. Ser en gammal del av CSI Miami som jag sett förut. Senare inatt kommer det NSIC så hoppas att det är delar jag inte sett. 
Tycker det är skönt att inte ha morgontur på fredagar. Började dagen med ett träningspass och sedan ett besök hos frisören. Ny färg och frisyr på 1 timme och kostade bara 20€, en liten julklapp från min frisörska. När Daniel sedan slutade mötte jag upp honom för att inhandla lite julgodis på Brunberg. Gjorde ett besök hos mamma innan jag tog mig hem för att sova några timmar innan jobbet. Jag brukar inte kunna sova på eftermiddagen men idag lyckades det antagligen för att jag steg upp tidigt på morgonen. 
Imorgon blir det att sova en stund och sedan på födelsedagsglögg till Nise Bättre sent än aldrig! 
Ska vara skönt att få ha en dag ledigt innan jag ska tillbaka till julstressen här på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)