8 mars 2013

EasyFit

Var idag med Nise till EasyFit gymmet och provade det. Där var det lugnt och skönt, två andra personer samtidigt som oss. Först provade vi lite på må få olika maskiner på gym-sidan men jag tyckte det var tråkigt när vi inte har träningsprogram där ännu. Så vi gick och startade en spinning-timme istället. När vi svettats färdigt valde Nise "keskikeho" åt oss. Där fick vi känna av både rygg och magmuskler!
Blev en hel del prat och skratt under träningspasset. Man störde ju ingen eftersom det bara var vi två, och det var ganska roligt att träna med en bild på väggen.
Vi bestämde att vi ska prova alla de olika timmarna som finns att välja på EasyFit, kanske man hittar en ny favorit på sidan av LadyLines timmar.
För mig är det iallafall ypperligt att kunna gå på ett spinning-pass också på morgonen och förmiddagen. Nu behöver jag inte alltid planera min dag enligt LadyLines tidtabell utan vet att jag har möjlighet att träna när det passar mig.
Fast riktigt samma sak är det inte att träna med en bild som att träna med en verklig tränare längst fram i salen. Trots att det är samma tränare. Det blir liksom mera fiilis i det hela när det är någon som skriker åt en att ta i hårdare.

Täcktes ta några bilder när det inte var någon annan där!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)