8 mars 2013

Mörkt och ljust

Var till frissan idag för att få tillrättat det som inte blev bra förra veckan. På hösten lagade vi slingor i mitt hår så det såg ut som ljust hår med bruna slingor. Nu ville jag ha mitt hår mörkare men vi använde en för ljus färg förra veckan och mitt hår blev typ ljusbrunt. Det såg för naturligt och blesut ut helt enkelt. Så idag satte vi i en lite mörkare färg och nu när mitt hår mörkt med ljusa slingor. Har också några slingor som skiftar i rött som ger håret lite mera liv.
Min frissa tycker jag är så duktigt som orkat vänta att håret skall växa ut. Hon trodde inte jag skulle klara av det då jag så fort tröttnar på mitt hår. Nu skall jag låta det växa lite till och så vet jag hur det skall klippas till sommaren.
Har inte hunnit styla håret så tog en snabb bild som blev rätt så dålig men ska försöka få en bättre under veckoslutet. Nu när jag ser på bilden ser man ju nog typ inte alls hur mitt hår ser ut. Men må vara, det är iallafall en bild på mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)