26 mars 2013

Första dagen efter semestern

Efter två veckor med ingen träning (två besök på gymmet kan inte räknas) började jag denhär veckan med ett BodyPump pass. Där var det nytt program som var riktigt roligt och till nästa gång kan jag använda lite mera vikter! Vågade inte sätta så mycket idag när jag inte alls visste hur övningarna ska göras.
Fixade en god lunch till mig när jag kom hem och sedan torkade jag av kaklen i huset. Fy så det var dammigt! Fick riktigt illa i halsen av det fina slipdammet eller vad det nu var som kaklen var intäckta i. Hann sova en timme innan jag fick packa mina saker och söka mig till jobbet.

Les Mills BodyPump

Sallad och broileripyörykät

Jag ville inte veta hur det ser ut när snön smälter..

Skitbyttorna har anlänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)