2 april 2013

Andra april

April är redan här men när man tittar ut skulle man verkligen inte tro det. Så mycket snö som det ännu är på marken...
Påsken är över och jag har endast ätit tre minipåskägg som inte ens var goda. Vi har inte firat påsken på något sätt. Långfredagen var jag på jobb och de andra dagarna har jag legat stupad. På påskdagen hann vi nog till mamma på födelsedagskaffe och kaka. Daniel har spenderat all vaken tid på husbygget och jag har inte varit mycket till hjälp :(.
På söndagen hade jag morgontur men mådde så dåligt att de skickade hem mig tillbaka. Jag hade endå någon form av lindrig spysjuka... Usch! Att behöva spy på tom mage är nog något av det värsta säkert... Så hela söndagen låg jag på sängbottnet eller satt på wc-golvet. Ännu igår var jag helt slut så hela dagen låg jag bara på soffan.
Vårt hem ser ut som jag vet inte vad, diskbordet är överbelarmat, dammtussarna flyger omkring och det finns massor med rena ovikta kläder i stora högar som borde sättas dit de hör hemma. Stackars Daniel har inte heller fått någon mat då jag inte varit kapabel till matlagning dom senaste dagarna.
Mår ännu heller inte bra och tycker dethär illamåendet skulle räcka nu!

2 kommentarer:

  1. ojoj inte trevligt med illamående :/
    hoppas det går om snart..
    morgonillamående är värst, iaf när man är gravid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men nu hade ja ju magsjuka och inte graviditetsillamående :)

      Radera

Tack för din kommentar :)