9 april 2013

09042013

Öppnade sidan för att jag tänkte skriva ett inlägg. Men sedan blev det tomt. Kommer inte på vad jag ska skriva.
Har varit hemma nu många dagar och imorgon borde jag orka jobba, får se hur det ska. Imorgon börjar också Galna Dagar på Stockman, vilket betyder ett besök i Vanda. Det är bara att orka med en lång och ansträngande dag imorgon. Ska ta och kolla in tvätt-tornen de säljer på Galna Dagar.
På fredagen var jag första gången på BabyShower. Det var en väns mamma och svärmor som ordnat en babyshower åt henne. Det var riktigt roligt! Och nu fick jag ju också lite idér när jag ska ordna Idas babyshower på sommaren. Lättare att ordna när man deltagit i en. Fast alla kan ju ordna hurdan de vill och knappast finns det två likadana.
På lördagen inledde vi grillsäsongen ute på gården. Gasgrillen vägrar bli varm så det blev att grilla på riktigt sätt. Helt gott var det men jag väntar att de riktiga grillbiffarna skall komma till försäljning!

Snart ska jag hoppa i duschen och sedan blir det ett besök hos läkaren.

Fredagens outfit

Foooood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)