18 april 2013

Ingen överlopps energi

Finns ingen ork för bloggen för den lilla ork jag har måste gå till huset. Därför en rätt så död blogg. Mina dagar består av jobb, vila och försöka åstadkomma något i huset. Kanske det blir bättre när vi har flyttat in. Då är ju helt klart det värsta över. I någon vecka kan man säkert blunda för hur gården ser ut!
Följande tisdag är en spännande dag av flera orsaker, det är också första dagen på en sex dagars semester! Har inte jobbat mycket men endå ska det bli skönt att få vara ledig. Och sedan är det (tyvärr) inte så många veckor till sommarsemestern. Hoppas det är varmt redan i juni... En liten tröst är ju att A har semester samtidigt som jag så det finns solan sällskap ifall vädret är sådant!
Hela slutet på denhär veckan är fullproppat med olika "måsten". Imorgon ska det bytas ringar under min bil, och bäras saker. På fredagen blir det Eurokangas i jakt på gardintyg och bullabak hos mamma. Lördag och söndag har jag morgontur och där imellan ska det bäras lite mera saker. Ojoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)