25 april 2013

Mistä nää tavarat oikein tulee ??

Tur är jag ledig denhär veckan annars sku jag nog inte få någonting gjort! Förstår inte varifrån alla dessa saker kommer ?! Packar upp 2 kassar/lådor så kommer det 1 till. Det tar lixom aldrig slut. Ohhoh! Undrar också vart jag ska sätta alla dessa saker. 
På söndagen när jag var på jobb hade mamma varit här och plockat undan lite och dammsugat. Igår när hon kom var det första hon sa "nu ha ni rådda igen". Klart det blir lite stökigt när det hela tiden kommer in mera lådor. Mamma var här hela kvällen igår och hjälpte att packa upp saker. Skönt att få hjälp fast det kanske innebär att jag sedan inte hittar någonting :D Så vet jag hur det är för Daniel när han inte får vara med och packa upp, så får han sen hela tiden fråga var alla saker finns. Inte ens sina egna kläder får han sätta in i skåpet. Han har mycket annat han kan göra. 
Igår satte vi upp vår postlåda och idag har jag gjort flyttanmälan. Idag ska vi söka hem vårt tvätt-torn så får jag börja byka! Fast det är ganska skönt när man bara slänger smutskläderna i en kass, för kassen till endera mamman och så kommer det en kass med rent, vikt byk tillbaka. 




Lite har det minskat jämfört med första bilden

4 kommentarer:

  1. e int alls avunsjuk på dedär oppackande! :P de absolut värsta som finns! :D

    SvaraRadera
  2. jaa o sen får msn flytta runt på alla saker före dom hittar sin rätta plats :D

    SvaraRadera
  3. vau visste int att deva sådär färdit redan. jätte kiva ju :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De gick fort sen plötsligt o nu ska alla saker bara hitta ut från alla lådor :)

      Radera

Tack för din kommentar :)