23 maj 2013

Sommarkläder

Fick igår med Daniel till Itis, 9 av 10 gånger säger han att jag inte behöver några nya kläder. Igår följde han snällt med och kom med åsikter om kläder jag plockade ur hyllorna. Ofta brukar han vänta utanför butiken, iallafall H&M.
Ville ha något nytt till sommaren, något fräscht. Och så nya shorts. Det hör ju lite till med nya kläder till sommaren ;)
De har råddat om alla butiker i Itis så att man inte hittar någonting. Dessutom var flera butiker "försvunna" medan de remontar delar av köpcentret.
Men äntligen har New Yorker kommit till Finland! Fast det var helt för litet utrymme för deras enorma mängder kläder. Jag skulle lätt har kunnat plocka plagg efter plagg med mig därifrån. Men fick lämna kvar det mesta eftersom jag högst antagligen endå inte behövde ett sånt plagg. Blir ett nytt besök i juni så får se ifall jag hittar något då igen.

Shorts och t-shorta från H&M och en tunika från New Yorker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)