19 juni 2013

18062013

Hade som plan att blogga igår om veckoslutet och vår resa men på morgonen hann jag inte och på kvällen var jag för trött.
Är inne på min andra semestervecka och dagarna vill inte räcka till. Hade stämt träff med en från facebook kirppiset klockan 10 inne i centrum och efter det var jag till gymmet. Träffade Denise för en glass när hon hade lunchpaus. Sedan skulle jag hämta ut ett paket från posten och tänkte att meddetsamma kan jag hälsa på Annika, så spenderade en kort timme där.
När jag kom hem satte jag igång med att sortera Avon-produkterna till rätt personer. Tänkte att det går snabbt, men när ingen av kunderna hade skrivit priset på varan tog det aningen längre då jag fick söka upp priserna. Nästa gång tar jag extra betalt om jag måste söka fram priserna..
På kvällen var vi och hälsade på D och E i deras nya hem. Sedan via min arbetsplats och beställa nya kläder till butiken och hem och laga mat. Där hade hela dagen gått...


Gårdagens outfit. Och jag sku verkligen behöva ett besök hos frissan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)