26 augusti 2013

Klänningen

Min klänning beställde jag hem redan förra sommaren innan jag visste att det skulle bli bröllop i sommar. Jag såg klänningen på nelly.com och blev kär i den direkt. Men jag kunde ju inte beställa hem en dyr lång klänning utan att veta när den skulle bli använd. Några veckor senare hittade jag den på en annan sida på -70% och då måste jag bara köpa den! En kort tid efter att jag fått hem klänningen fick vi veta att det blir bröllop, och jess! nu skulle jag få använda min klänning.
Daniels syster fixade mitt hår med en liten uppsättning och lockar. Jag tycker det blev nätt och var nöjd att lockarna hölls hela kvällen.


3 kommentarer:

  1. Långklänningar e så kivoga! Fin färg och sitter bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första gången ja hadd på mig en sådan :D tur att den gick på ännu, fast den int satt som den sku :)

      Radera
    2. Just i de där skedet e masun ju lite oformad tyckte ja åtminstone :D inget kändes bekvämt eller bra.. men de där sitter ju hur bra som helst!

      Radera

Tack för din kommentar :)