29 augusti 2013

Abstinensbesvär

Kan man få abstinensbesvär av att inte kunna träna, när man är van med det ? Iallafall känns det som om jag snart exploderar när jag inte kan göra sånt jag mår bra av.
Börjar så småningom bli frustrerad över att inte kunna träna. Jag har sån lust att fara ut på länk, lyfta tyngder tills svetten rinner och hoppa omkring på någon timme. Men när kroppen säger annat får man väl bara lyda. Idag tänkte jag endå prova gå till postlådan och hämta posten. Ifall det är för mycket får jag sätta mig ner vid väggrenen och vila.

3 kommentarer:

  1. Uhh.. Känner så igen dedär, fast ja int ha vari någo fliti me att räna ens men när man int sen får alls blir de tungt.. Fösök att hitta på någo annat som du kan göra iställe, typ sticka? :D där far de energi åt när de tar så mycky i huvu när de bara far fel :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja kan int sticka :D men ja hitta en gammal symaskin hos mamma som ja fundera om ja sku försöka åstadkomma någå me :p

      Radera
    2. Nåja! Där får du säkert strida lite me den då så får du lite utlopp på energin :)

      Radera

Tack för din kommentar :)