10 augusti 2013

Lördag

Har haft en skön lördag för mig själv. Förutom att jag blev väckt av dedär förbannade flygande odjuren har dagen varit mycket bra. [Här kryllar av kråkungar som tycker det är roligt att hoppa omkring på taket på mornarna, och det är inte fråga om bara några kråkor, de är säkert 50 stycken, kan inte förstå vad de har att göra här på vår gård!] Jag har varit en timme på gymmet och börjat med mitt nya program, får se hur det känns i kroppen imorgon. Var till mamma en sväng och läsa reklam. [Konstigt att det inte är samma reklamer som delas ut i stan och på landet, om vi ens får någon reklampost.] När jag kom hem fick klädskåpet en omgång med klorin igen, jag tror att det funkar, tackolov! Sedan har jag bara tagit det lugnt, diskat och bykat. Nu njuter jag av en mumsig smoothie gjord på banan, blåbär och vaniljyoghurt. På kvällen ska vi ha några här och grilla med oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)