27 november 2013

Hälsningar

Hej! Idag är jag tre veckor gammal, och jag har redan en hel del små egenheter

* jag sover med benen i kors, våga bara försöka flytta på dom
* jag tycker inte om att få mössan på huvdet, då måste jag alltid lite skrika
* jag vill ha mjölk i hela ansiktet och blir arg när någon torkar mig runt munnen
* jag vill sova i fred, snusa bara på mig ens så morrar jag åt dig, ännu mera morrar jag bara du rör mig
* jag tycker om att sprattla så att både vantar och strumpor flyger
* när det är D-vitamin dags gapar jag stort och fint
* i min egen säng går det bra att "jobba" så att huvdet kommer fast i spjälorna, att ligga tvärsöver går också bra
* jag tycker om att prata, högljudt, och jag har en hel del att berätta
* jag vill ha båda fötterna i samma bunt, och jag får dem nog dit också


När det är fotodags är det bäst att sätta ögonen fast


1 kommentar:

  1. rolit hur alla små krabater har sina små specieliteer :P man tänker int på de fören man faktist följer me va dom rikit håller på me :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)