23 december 2013

GOD MORGON!

Klockan är inte ens 7 ännu och här har vi redan duschat och ska precis äta morgonmål. Fröken har redan ätit sitt första morgonmål och fått rumpan tvättad, nu ligger hon och pratar med Sälle. Finns mycket att berätta! 

Vaknade idag av sparkar i magen och tittade på klockan HALV SEX! Kunde inte riktigt tro mina ögon. Vi hade sovit i nästan 6 timmar. I sträck alltså. Kände mig så utvilad när jag vaknade att vi bestämde oss för att stiga upp. Vilken lyx!

Vågar inte hoppas på att det sku vara mer än en engångsföretelse man kanske vi går mot lite längre nattsömn :) Hon tankade mat igår på kvällen; åt vid 21, sedan en megaportion ersättning 22-22.30 och sedan ännu lite till bröstmjölk lite över 23. Satte henne i egen säng för att sova men det blev inte till någonting så tog henne brevid mig och hon somnade på några minuter. Hade tänkt sätta henne tillbaka i egen säng när hon sov lite djupare men jag somnade själv så där blev hon. Men sov destu bättre tydligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)