29 januari 2014

029 - Sociala Medier

029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?

Jag är nog The Liker och The Lurker, jag skriver så gott som aldrig någon status uppdatering ((mera) gjorde det ibland för 5 år sedan)). Bilder kan jag lägga upp på tidslinjen eller i album men inte är de många heller. Jag läser vad andra skriver men kommenterar för det mesta inte andras statusar. Men jag kan nog hålla reda på vad någon skrivit ;). Jag brukar ofta gilla om det är något jag tycker är bra, håller med om osv. om jag gillar bilden, ja ni vet!

Bland mina vänner finns det nog av alla 12 typer. Mest kanske The Rooster, Mr/Ms Popular, The Cynic, Drama King/Queen, The News och The Thief.  Finns av alla de olika slag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)