29 januari 2014

LEGO WEAR




Denhär så flickigt pinka haalaren kommer fröken få tumla runt med nästa vinter! Märket Lego Wear är designat för det nordiska klimatet och är både vattentätt och slitagehållbart. Lovar dom åtminståne. Den känns bra både utifrån och inifrån. Plus för att den har buntar som går att göra större med tarraband så är det inte problem med att få dem över stövlarna!

Först hade jag sett på en annan haalare men jag funderade för länge och dom tog slut. Den här var också slut bara en stund efter att jag klickat hem den. Beställde från Ozbaby på måndagseftermiddagen och idag kunde jag hämta mitt paket, snabb leverans där! Haalarens ovh var 104 och jag betalade inte ens 42 euro för den, ett riktigt kap!

3 kommentarer:

  1. Oi va kiva halare du hitta, riktigt fynd! :)

    SvaraRadera
  2. Vill int vara ilon pilaaja men legos haler tål int lika bra som t.ex reima tec. Syrran fick konstatera d ifjol då hennes minsting fick slut sliti en legos halare på en halv vinter. I för sig är det stor skillnad på en 4åring och en 1åring. :) d e hurja synd för legos halare e fina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Legos haalare har kanske lite sämre slitagestyrka än då tex ReimaTec, men den e absolut int bland som sämsta haalaren! :) den har annars bra poäng o fina vitsord i alla tester. O ja räknar me att Matilda kan gå nästa vinter, sen e de ju nog stor skillna på en 4åring o en 1 åring utomhus :) denhär verkar vara en uppdaterad modell som har fått nytt namn och säkert bättre egenskaper :)

      Radera

Tack för din kommentar :)