12 januari 2014

Trehjuling


Denhär flyttade in hos oss igår, eller egentligen ska den ju flytta in i bilen men nu är min bil på vift så den är inne så länge. Tycker det är litet klumpigt att alltid packa ner vagnen i bilen, och den är minst sagt klumpig att köra i butiker! Nu måste vi bara komma iväg till något bra ställe så jag får provköra den påriktigt. Härtills är jag nöjd med den, den är lätt att fälla ihop och väckla ut, den väger lite och ryggstödet går lätt att justera. Korgen undertill är passligt stor och framhjulet går att låsa så det inte tvinnar. Köpte den begagnad men där är garanti kvar på den till juni!


Jag har ännu inte hunnit prova hur mycket utrymme den tar i bilen, jag räknar med att den går "längs med" i volvon för att ta så lite utrymme som möjligt.

Crescentens koppa passade perfekt där så kan ha den nu när hon ännu är så liten, det känns säkrare. Om en tid går det ju bra att bara ha påsen där som hon kan ligga i.

3 kommentarer:

  1. Ser ju super bra ut! helt perfect när de där fotstöde går att få rakt och den där koppan passa in där sådär bra! Ser ju ut som den sku höra med ;)

    SvaraRadera
  2. De nog bra me en mindre kärra, vagnarna e så klumpiga om man ska gå runt i butiker :) Kiva färg! K.V

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)