20 februari 2014

Utmaning

Fick en utmaning av DiivS att ta mig an so lets go!

1. Fem bästa egenskaper i dig? 

  •  Lyssnar på andra
  •  Står för mina åsikter
  •  Givmild
  •  Effektiv (då när jag vill det)
  •  Flexibel

2. Fem saker du inte kunde leva utan?

  • (förutom dedär nödvändiga som luft och mat)
  • Matilda
  • Vänner
  • Kärlek
  • Musik
  • Träning

3. Fem bästa händelser i ditt liv?

  • Matilda
  • CISV lägret i USA 2003
  • helt för svårt att komma på flera

4. Fem godaste efterrätter du vet?

  • Kladdkaka
  • Creme Brulé 
  • Ostkaka
  • Chokladmousse
  • Färska bär med grädde/vaniljsås

Nu stod det efterrätter, så jag har räknat upp sötsaker som jag kan tänka mig äta efter en matportion

5. Fem framtidsplaner/framtidsdrömmar du har? 

  • Studera ett nytt yrke till mig
  • Resa
  • Bo utomlands
  • Bygga ett nytt hus
  • Delta i ett maraton
Håh, det var inte alls något lätt! 

Mina 5 frågor till dem som vill ta sig tid och fundera! Kommentera gärna om du svarat på frågorna :)

  1. Fem ställen i världen där du skulle villa bo ?
  2. Fem maträtter du avskyr?
  3. Fem namn du tycker är fina?
  4. Fem klädesplagg du tycker är fula ?
  5. Fem vitser du brukar berätta ? 

3 kommentarer:

  1. hör inte Daniel till en av dina bästa "händelser" ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte om jag räknar Daniel som en händelse, fast de kanske bara "hände", äh jag vet inte :) sku frågan ha varit om det 5 bästa i mitt liv så sku han absolut vara på listan :)

      Radera
    2. jaa du tänkte så :) hmm men jag tänkte när Miranda är med på listan!

      Radera

Tack för din kommentar :)