19 februari 2014

De senaste dagarna

Det är underligt hur veckorna springer iväg! Veckosluten är förbi innan man hinner blinka och nu är det redan onsdag! De senaste dagarna har varit fulla med program och mycket att göra.

Vändagen till ära kom Daniel hem redan kl 13 och med 2 knippen tulpaner. Facebook och Instagram var fulla med hjärtan, presenter och fina middagar. Vi gick på loppis och på kvällen var Max här.
lördagen installerades Matilda hos momi direkt från morgonen och jag var Tupperware-upptagen till eftermiddagen. Lördagen var en matdag, först godsaker på mötet, hos Tupperware-värdinnan tackade jag nej till kaka, hargryta hos mamma och 3-rätters hos Annika på kvällen. Inte illa!
Babysim som vanligt på söndagen och innan det krånglade jag med min tukku-beställning. På kvällen var Matildas morrfar och moster här och hälsade på.
Måndagen började jag lika som lördagen, packade vagn och Matilda i bilen och for iväg. Denhär gången på babyträff. Många mammor och ännu flera barn! Matilda sov ute under hela träffen. Utan gnäll från Matilda blev det ännu en sväng på stan där jag köpte en 2-pack ärmlösa bodyn åt henne och sökte simbyxor, ett varv på loppis och veckohandlande med pappa. Och så ännu till famo efter det. Matilda var så duktig, inte ett ljud fast jag farit rund med henne hela dagen!
Igår hade jag en demo på kvällen och idag är jag ledig. Inga program. Dagens länk och träning är gjorda, duktiga jag!

 Lite extra kärlek vändagen till ära

 Festfina gåvor och jag själv

Vändagstulpaner som piggar upp i köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)