15 mars 2014

All Turns Red


När man verkligen väntar på att någonting ska dimpa ner i postlådan så är besvikelsen alltid lika stor när man konstaterar att postlådan är tom (okej tom är den ju sällan när postbilen varit men på tom på det man väntar på). Men igår, äntligen efter 3 dagars väntan sedan e-posten att paketet är postat, fanns mitt CDON paket i lådan!
Nyaste Takida skivan All Turns Red låg där och väntade på mig. Jag köper aldrig cd-skivor så nu tyckte jag att jag förtjänade denhär. Behöver någonting att ha bilen då när radion bara spelar skit musik. Har lyssnat sönder skivan Darker Instinct jag fick 2009 så det gör gott med lite nytt.
Mycket har jag ännu inte hunnit lyssna på den då jag tog den till bilen men körde bara 4km igår så det var inte många minuter den hann spela. Men jag vet vad som väntar nästa gång jag ska ut och köra!

Med autografer dessutom



2 kommentarer:

  1. Jag gillade tyvärr inte alls All Turns Red. Otroligt platt och tråkig skiva.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja förstår dej, alla sånger är ganska lika varandra, lite större varitation sku de ha fått vara! :)

      Radera

Tack för din kommentar :)