24 mars 2014

Öppenhet

Flera av mina vänner skriver blogginlägg som är mycket personliga, de skriver bara ner sina tankar utan att tänka destumera. Detta är ingen dålig sak, jag sku också vila kunna skriva ner mina tankar för andra att läsa! Men jag tänker efter helt för mycket när jag skriver mina blogginlägg. Det blir aldrig sådär att jag bara skriver vad som ploppar upp i huvudet. Och det är ändå säkert de inläggen som är de mest intressanta.
Ofta lämnas allt det dåliga utanför bloggen fast när en vän skrev hur dåligt det gått, blev jag glad. Inte för att det gått dåligt, absolut inte! Utan för att hon var så ärlig, och skrev som det var. Utan att bry sig om vad andra kanske tycker.
Idag har jag en bra dag känner jag, och det känns skönt. På lördagen vet jag inte när och var det gick fel, men blev arg på Daniel för en struntsak och vi var osams en stund. Ibland kokar det bara över och som man säger behövs det bara dendär lilla droppen. Så nu var jag ärlig, allt är inte ett ljusrött moln.

Så till er som skriver öppet om allt och ingenting, fortsätt! Ni är de mest trovärdiga bloggarna.

1 kommentar:

Tack för din kommentar :)