13 mars 2014

Vår i marsmånad

Ute är det vår, 10 grader varmt solsken och jag såg årets första fjäril idag. Fast jag har lite svårt med att det är april väder i mars. Jag tycker om snö och vinter och för mig är det lixom vinter ännu i mars. I mars har vi brukat vara på skidresa och nu har jag lite svårt att tänka mig stå på skidor då vägarna är helt torra. Jag är lite rädd för hur resten av året blir när det är full vår redan i mars och det ungefär hoppade över hela vintern. Bra om det varit kallt 10 dagar under vintermånaderna denhär vintern!Och stackars barn som varit utan snö.
Int för de, nu njuter jag ändå av solen och det varma vädret. Skönt att vara ute och gå, bara jag ännu skulle förstå att gräva fram solglajjorna!
Idag blev det en länk på 45minuter och vi avverkade 4,6 kilometer. Svettit blev det. Sedan drog jag ännu mitt träningsprogram på golvet i tamburen.
Var till LadyLine på PT-timme och idag hade vi teori (huh?!). Vi gick igenom lite frågor jag hade och hur jag tränat de senaste veckorna. Fick mitt uppdaterade träningsprogram och om någon dag ska det landa ett träningsschema i min inbox. Schemat kommer säkert att göra träningen effektivare för mig eftersom träningen då blir upplagd på rätt sätt. Ska börja jogga med vagnen också, får se hur det går!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)