22 juni 2014

Magnetix

I Maj var jag på ett Magnetix-party för första gången. Magnetix produkterna är inte nya för mig, jag köpte min första fotlänk redan 2011. Men att bara bläddra i en katalog och få höra om produkterna är lite olika sak. Nu fick vi mycket information och olika tips.
Det är en och annan som är skeptisk till magneterna, ska dom nu verkligen hjälpa ? Och i många fall är det säkert avgörande om man tror på det eller ej om det fungerar. Jag tror på det, för när jag hade mitt magnetarmband på mig på jobbet fick jag inte huvudvärk mot slutet av dagen. 
Denhär gången beställde jag en ring i samma mönster som mitt armband jag har från förut. Och en vattenpinne. 
Jag trodde inte riktigt på dendär vattenpinnen och dens funktion, men vi provade alla dricka vatten med och utan pinne. Och visst var det skillnad! Vattnet blev mjukare i smaken och godare. Underligt som det här. Men nu har jag iallafall pinnen i min flaska. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)