22 juli 2014

Vem e hon ?





Känner inte igen mig själv! Vet inte vad jag ska tycka heller ? Frisyren diggar jag, känner mig mera som jag med kort hår. Tycker själv också att det passar mig bättre.
Glasögonen fick jag beställa åt mig efter syngranskningen på våren, måste inte använda dem hela tiden men borde ha dem när jag kör bil. För tillfället har jag glasögonen inne på vardagsrumsbordet och sätter på dem ibland när jag ser på tv. I bilen har jag solglasögon med styrka som jag försöker ha på en stund varje gång jag kör bil. De lagar bara en förskräcklig huvudvärk åt mig!

 Så här såg mitt livlösa hår ut innan frissabesöket för snart 2 veckor sedan. Ringde på torsdag eftermiddag och frågade om det fanns lediga tider. Klockan 15 på fredagen var enda lediga tiden och då kunde jag inte gå, "kom till halv 8 så fixar vi de". En snäll frissa har jag nog! :)

Lördagen efter frissabesöket färgade jag håret med en röd-svart färg för att jag kände att jag nu varit tråkig tillräckligt länge! Känner mig fräschare nu :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar :)