1 september 2014

Fyndhörna

Förra veckan gjorde jag en del fina fynd, i babystuff kategorin. Men jag tycker nästan de hör till de bästa fynden :)

En ratt med olika saker att vrida, trycka och peta på, för 19e och den är mer än godkänd av fröken


Strumpbyxor, mössa och halsduk, allt redan nedsatt och så ännu 3 för 2. Villervalla har ju nog fina färger :)

Didriksons vinterhaalare för 20 lappen, som ny


Sovpåse till vintern för 25e, inte tvättad ännu så härligt fluffig 

Lite annat har också kommit hem i olika påsar; en från H&M innehållande nabbstrumpor åt Matilda och blomhårklämmor åt mig; en från Stadium med en ludiskuffare åt Matilda, en topp till mig, hopprep och springstrumpor åt mig och Daniel. Märks kanske att det kom pengar på fredagen ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)