17 september 2014

Planer för hösten

Efter att ha haft program efter program och veckosluten fyllda med allt möjligt hela sommaren tyckte vi Daniel att det sku vara skönt med en "oplanerad" höst. Alltså lediga veckoslut och tid att vara hemma. Nå, den oplanerade hösten varade nu inte allt för länge och nu har vi redan en del planer till hösten. Ringde förra veckan till jobbet och meddelade att jag behöver ledigt då, då, då och då. Tur är de ganska möjliga på min arbetsplats :).
Inkommande veckoslut ska jag till lite och kalasa på lördagkväll, men de är nu ungefär det ända vi har till veckoslutet. Nästa veckoslut är det PartyLite och Kräftskiva. Och vi som inte sku dricka alkohol, men iår tänker vi inte fira nykter kräftskiva som ifjol.
Så ska vi ju över till Åland ett veckoslut, väntar redan och tycker det är jätte länge dit! Och i November blir det Matildas 1 års kalas och så ska vi ut och resa. Och där emellan kommer jag säkert jobba något veckoslut.
Dessutom planerade vi en bastukväll hos oss med familjen L nu under hösten, så blir det också någon kväll hos dem för att dricka upp bröllopsvinet. Och så funderar jag ännu om jag sku ordna en flickkväll innan året är slut.
Så det blir nog en hel del ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)