24 november 2014

Byta namn

Jag har redan en längre tid funderat på att byta namn på min blogg. Och nu har jag bestämt mig för att göra det, så fort jag kommer på ett bra namn. Eller heter det bloggadress ? Jessicashorisont blev det när jag provade mig fram för att hitta en som inte var upptagen. Utan att destumera fundera efter.
Jag vet att jag säkert kommer mista en del bloggläsare när jag byter namn, de hittar kanske inte min blogg sedan. Men den risken är jag medveten om, och det finns ju alltid sätt att få nya läsare.

Så här går det när man inte är nöjd med val man gjort i all hast.

Förslag på en bloggadress till mig ? :)

1 kommentar:

  1. Du kan ju linka din nya bloggadress i ett nytt inlägg o skriva att bloggen ha bytt namn, så hittar alla "gamla" läsare dig :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)