10 november 2014

Fart under

Satte mig ner vid datorn och tänkte att nu ska jag blogga lite, för det har ju varit en hel del på schemat den senaste veckan. Slänger en blick på klockan 13:02, vah??! Fort upp från stolen och göra mig klar för jobbet istället. Nu sitter jag och väntar att bilderna från kameran flyttas över men hinner knappast lägga upp något destumera inlägg nu innan jag måste iväg på jobb.
Förra veckan var fylld med program och början av denhär veckan är precis likadan. Finns inte mycket som kallas ledig tid. Jag har varit så stressad nu 1½ vecka att jag har riktigt sjuka tänder! Jag biter tydligen ihop käkarna när jag är stressad och nu värker mina tänder. Fast jag försöker att slapna av när jag känner att jag spänner dem, men det är inte så lätt. Nå jag hoppas stressen lättar på onsdagen när vi väl sitter i planet. Men till de kör vi 100 fullt och lite till.

Våra husdjur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)