10 november 2014

Stressigt

Som jag skrev tidigare idag var förra veckan full med program. På måndagen och tisdagen var jag ledig från jobbet men hade TW grejer på kvällarna. På tisdagen var vi också med Matilda och ställde igång ett loppisbord i hopp om att få något sålt. På onsdagen vaknade Matilda klockan 4 (!) och 5 satt vi med grötportionen uppäten. Nå det betydde ju att klockan inte ens var 7 när hon for ut och sova dagssömn nummer 1. Under tiden bakade jag bröd för att ha att bjuda när vi väntade besök på morgonen, det som är normal morgon. Onsdag och torsdag hade jag kvällsturer som jag inte alls sku ha haft tid för, jag sku hellre ha varit hemma och bakat för att känna en sån stress över det. Hela fredagen gick åt till bakande och städande. Mamma som sku se efter Matilda under dagen såg vi inte röken av förrän sena eftermiddagen. Tur fick vi ändå allting fixat. På lördagen var det 1 års kalas och på söndagen farsdag. Så vi har fått äta kaka och träffa släkten iallafall!

Idag var det ju jobb som gällde för mig, likaså imorgon. I något skede borde jag hinna packa inför resan. Blir väl såndän "släng bara nånting i kappsäcken" - packning. Jag har inte ens en kappsäck att packa i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)