23 november 2014

Spansk shopping

Det blev shoppat en hel del i Spanien. Till 3 olika marknader, 1 stort shoppingcenter och 2 "kina"-butiker hann vi. Ändå for det inte så farligt mycket pengar, som tur.






Basic skjortor, strumpor och mjukisbyxor från Primark. 2 nya väskor från marknaden. 2 städigare skjortor från "kina"-butiken. Från Lild fyndade jag en hemma-luvtröja med teddyfoder. I Stradivarius en collage som mamma köpte till julklapp. Dessutom en scarf och en touch-penna till padden.




Matilda fick bodyn, mjukisbyxor, vantar, bromssockor och skjortor. En klänning till julen hittade jag på marknaden men den får ni bara se en bit av ;)

Och så fick Matilda förstås en hel del, bara en del av det har jag tagit bild på.






Här är presenter från min mommo, min mammas moster och min mammas kusin. En del leksaker fick hon också, men de packade vi i Gu'mors kappsäck så de har inte hittat hem ännu. Och en så skön filt som vi tyvärr måste lämna i Spanien då den inte rymdes i någons kappsäck. Men den kommer nog att hitta rätt på sätt eller annat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)