10 december 2014

Borttappade nerver

Har någon sett mina nerver ? Haloo ? Nä, dom är som bortsprungna!

Matilda har varit sitt sämsta jag hela dagen idag (förutom när hon sov 2 timmar när jag var på möte) och bara gnällt och hängt. Kan hända att hon håller på att bli (mera) sjuk.. Hon går och trycker örat mot axeln hela tiden, men reagerar inte när man trycker på hennes öra. Och sku man sen förstå sig på henne. Hon vill upp i famnen, men när hon är i famnen skuffar hon bort sig och ska ner. Så sätter man ner henne och då börjar hon skrika. Så ingenting är bra.
Och jag tror vi varit hemma med Matilda nu för länge, hon behöver någon annan att se på också.

Daniel tog med henne och for och hälsa på famo och fafa. Skönt. Jep, jag säger det. Skönt att få en stund för mig själv kvällstid att bara göra ingenting. Fast det sku finnas allt möjligt att göra. Men nu just orkar jag inte.
Har betalat undan en hög med räkningar och skött min bokföring. Så nu är det gjort.

Hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)