11 februari 2015

Shoppat i Stockholm

Som sagt så blev det inte mycket shoppat i Stockholm. Nå lika bra då det inte finns pengar ti en massa onödigt.


Åt mig själv blev det schampo och balsam från båten. Ett nattlinne plockade jag åt mig inne på H&M då jag som vanligt glömt det hemma. 


På barnmatssidan i butiken hittade jag något jag inte sett här hemma som jag tyckte vi kunde prova. Lite mera "matigare" mellanmål om det behövs någongång. Om dessa finns här hemma också får man gärna tipsa! :)


Finskjorta till sommaren i ett skönt material som antingen är svalkande eller svettigt, det ser man sedan.

Måste bara ta denhär då den var på -70% på Åhlens.


Sommarklänningar åt fröken från H&M, 49,99kr st så inte så dyra.

Mamma köpte också något smått åt Matilda men det har hon inte fått ännu. Annars blev det litet shoppat. En bok fick jag välja när man fick en på köpet när man köpte 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)