13 april 2015

Fyndade i Mars

Var inne på KappAhl och Seppälä för någon vecka sedan och med mig fick jag dessa. Allt från rea-hyllan. Strumpbyxorna från Seppälä fick man ännu dessutom halva priset bort från den röda lappen. 

Från Galna Dagar iår blev det inte mycket shoppat. Jag tyckte det var ganska dåligt den här gången. Åt mig själv köpte jag inte destumera än duschgel och deodorant. Till Matilda hittade jag lite saker som jag nog hade på "listan".


Mössa sökte jag efter och dessa 3 fick hon. Dessutom hade momi också köpt någon mössa till. 

Leggings och kjol till sommaren. Det lär ska gå åt av nedredelar i sommar.. 

5 kommentarer:

  1. hehe lär ska gå åt? ska ni ta pottövning nu på "allvar" så då går de nog, bra med kjol för då blir ju int den våt, bara pickare att byta ;) Å krekar överallt på gården gör hon säkert ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänkt att hon sku bli blöjfri på sommaren jo ;D lättast e de ju då o nästa sommar e hon ren nästan 3 så ja vill helst ha bort den nu :)

      Radera
  2. Nog e de ju bra jo att börja öva när de e sommar och varmt. Men ingen stress ska du ta, hon är ju ännu långt under två och alla barn e så olika hur dom tiedostaa sig själv och hur dom funkar. Huvudsaken e ju att de int känns illa för barnet om hon gör misstag så de blir till en negativ sak :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int har ja tänkt stressa ;D tänkt som så att när vi e ute på gården så får hon vara utan blöja, där gör de ju ingenting om de händer misstag :) bara hon nu sku lära sig skillnad på pottan o bumbon :D

      Radera
    2. haha men hej de där e ju ren positivt, de e ju som en potta så hon vet ju vart de ska bara hon sku vila välja rätt :D

      Radera

Tack för din kommentar :)