24 juni 2015

Regn dag

Regn regn regn, semesterväder helt klart. Nå det passar ju bra att springa på ärenden när det ändå regnar. Så på förmiddagen skötte vi undan apoteksbesök, bokhämtning på bibban, pakethämtning på posten, rådgivning och butiksbesök.
På rådgivningen fick Matilda andra Twinrix-sprutan och jag hade ett vanligt rådgivnignsbesök där vi kollade att allt är bra med mig och den lilla. Förutom min trötthet är allt som det ska vara.

Gårdagen var iallafall solig och fin fram till eftermiddagen så det blev en liten båtturför att njuta av havet. Matilda somnade sittandes i min famn och tog en timmes tupplur när vi slöåkadei Fladan. Blev lite mellanmål och piknik ute på havet innan vi styrde hem tillbaka. På kvällen var vi alla så trötta så det gjorde ingenting att det regnade.


2 kommentarer:

  1. Ojh, Grattis med nr 2! Det hade jag inte fått med mig. Har följt din blogg en längre stund, tycker så om när du skriver hur saker är, håller inte någon kuliss om hur livet är med barn. Är också på samma yrke som du, och vi skulle också bygga hus. Men så dök drömhuset upp till salu. Håller nu på att remontera ett hus från 1930-talet :) Har en liten deadline på remonten, väntar baby 29.11 :) Blir trevligt att följa med dig, då vi nu har ännu mera gemensamt :D När har du beräknad datum?
    -Heidi Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) O roligt att höra att du tycker om min blogg :) grattis till dej också, o till huset! Det är nog ett projekt för sig att bygga/renovera och samtidigt dras med en växande mage ;) i oktober är det beräknat

      Radera

Tack för din kommentar :)