20 september 2015

Babyshower

På onsdagen hade vi bestämt födelsedagskaffe med Nise hos Christa då vi inte hunnit fira varandra på sommaren när vi fyllde år. På något sätt hade jag ändå på känn att de har ordnat en babyshower åt mig. Och rätt hade jag ju. (C missade lite på dagen och skickade en snap till mig som jag kanske inte borde ha sett, haha).
Hos C väntade mina flickorna från jobbet med ballonger och kaka. En magkaka hade de fixat åt mig, så duktiga hade de varit! Dehär flickorna bakar nämligen aldrig någonting.
När vi ätit kaka fick jag öppna presenterna de köpt till babyn. Sedan hade de några lekar, först fick jag titta på babybilder på dem alla och gissa vem som var vem, fick 4 av 6 rätt så int så dåligt! Förstås sku vi alla skriva ner gissningar när babyn föds och hur stor den är. Och så uppskattade vi magen med snören. Jag själv var antagligen närmast, det fattades ca 2cm från mitt band, Janina var följande som hade ca 3cm för mycket :D.
Vi blev där och chilla på soffan ända till kl 22, skönt att bara vara som förut.



jättefina saker åt babyn gav de alla :) 
Roligt att någon orkade ordna en babyshower åt mig också denhär gången :) Jag hade redan för flera veckor sedan meddelat åt Daniel vem jag vill ha med ifall någon tänker ordna, men tyvärr blev nu flera objudna som jag gärna hade haft me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)