7 november 2015

Lillebror har blivit uppvaktad


Matildas gu'mor sydde ett babynest till honom


Jag har inte köpt många nya plagg, det mesta är från loppis så när han var på utisdan kände jag att jag måste få köpa någonting helt nytt åt honom och då blev det body och byxor från Lindex, det är såå sköna!

Mjukisdjur, dörrskylt, muminlakan och kläder. Lite flera plagg än dehär 2 har han nog fått, men de for direkt i tvätten för att komma i användning. 
Sovpåse i äkta fårskinn, här ska han ha det varmt och skönt ute i vagnen

Också jag har blivit ihågkommen som nybliven mamma

"Här e dina blommor", sa Daniel när han kom till sjukhuset på morgonen. Tack älsklning, du kan nog <3

Massor rosor har jag fått av de som kommit hem och hälsat på. Idag slängde jag bort dom sista så har fått njuta 2 veckor av rosor på bordet :)

Betydligt mindre presenter har lillebror fått än Matilda, men det är bara bra. För igentligen så har han allt han behöver, och lite till. Nästa som kommer för att gratulera lillebror kan hämta ett blöjpaket, det behövs, hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)