13 december 2015

Hej Julgubben

Matilda är ännu så liten att vi inte skrivit någon önskelista till julgubben och jag är väl för gammal för att få göra det så istället blev det collagen med bilder över vad vi önskar hitta i tomtens säck på julafton. Matildas önskelista innehåller sådan jag tycker hon behöver eller kan ha, hon fick så mycket leksaker till födelsedagen att det behövs inte mera nu. Mathias har nu ungefär allt han behöver, leksaker finns ju och kläder finns framtill storlek 68. Jag själv har en hel del jag verkligen behöver, hämtar inte tomten får jag köpa själv.

MATILDA
Hon fick ingen dagisväska till födelsedagen, flytväst behövs ny i sommar så julgubben sku ju kunna hämta en, snöskovel och Stiga snökälke i hopp om snö i vinter, pussel utan knappar, böcker med lite mera text,  Brio-tågbana delar också tågbana delar från Ikea och Biltema duger bra, en färggrann matta, kläder i storlek 98.


MATHIAS

Några aktivitetsleksaker att peta och pynja med, böcker med ljud och  pekböcker, tuttar, pengar till babysim.


En ny vinterrock i svart, utebyxor så jag kan vara ute med barnen utan att frysa, träningsbyxor och träningsskjorta för att komma igång med träningen, simdräkt så vi kan börja besöka simhallen, springskor då mina gamla är för små, systemkamera för att få bra bilder och kunna filma barnen, pjamasbyxor från Lindex för att de är så sköna att jag sku kuna bo i dem, vinterskor för sådana äger jag inte och de behövs nu när man ska vara ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)