11 januari 2016

Årets första träning

På Trettondagen var vi med Nannu till Lady Line då de hade öppet för alla. Vi började lätt med en rvp-timme, och den var nog inte särskilt tungt. Endast skinkorna som det kändes i. Jag hade kvällen innan provat på Yoogaias teho core så jag hade färdigt lite sjuka magmuskler och på fredagen var det riktigt hemskt. På lördagen gick vi på ett kettlebell-pass där vi ungefär bara gjorde squats i olika former. Igår kväll provade jag på Yoogaias mage-lår-rumpa och så tänjde vi ännu 20 minuter med Daniel. Så det blev 4 korta pass på en vecka, helt bra början :).
Buzzador har en kampanj där man får prova Yoogaia-tjänsten 30 dagar gratis så jag ska försöka hinna prova så många olika av deras jumppan som möjligt och hoppas hitta någon favorit som jag kan göra lite oftare.
Denhär veckan har vi planerat gå 2 gånger till Lady Line med Nannu, blir en virtual-timme där vi tar bebisarna med, får se hur det går. Och så blir det Bodypump i slutet av veckan. Min favorittimme, får se hur det känns med noll kondtition :D.
Igentligen borde jag träna högintensiv träning för att få fart på fläsket men börjar lugnt så kommer det sedan. Har mina HIIT träningsprogram som jag kan göra här hemma som inte tar så länge. Jag hatar bara att dra fram alla redskap när jag tränar här hemma, tungt jag vet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)