3 maj 2016

En halv dag i Vanda

Igår var vi med mamma till Vanda för att gå på IKEA. Före det var vi till Vaasas bageributik, Halvas fabriksbutik och Stadium Outlet. Jag köpte varken bröd eller godis denhär gången, men vet nu att det nog lönar sig att fara dit om man vill ha mycket för en liten peng! Från Stadium blev det, ylläriylläri, någonting åt Matilda!

Vantar behövs alltid och sandaler behövs till sommaren. Ska se om hon klarar av att kasta fresbee ;)
Från ikea behövde jag som vanligt lite allt möjligt. Det är ju en tid sedan jag varit senast så. Senast var jag till Esbos ikea och jag kommer inte ihåg när jag varit till Vanda, där hade de ändrat om så det var som ett nytt ikea :D. Mathias var nöjd och glad men blev trött till slut och ville bara vara i famnen. Han charmade nog alla som gick förbi med sitt leende och skratt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)