8 januari 2018

Små ändringar

Mathias har bott snart ett år i sitt nuvarande rum och det har alltid ekat i det pga tomma väggar och en helt för liten matta. Har länge sett på tapeter men inte kunnat bestämma hurdan han jag vill ha. Men vid black friday hittade jag i misstag en passande som inte var svindyr så beställde hem den och redan någon dag senare kom min pappa och satte upp den. Nu fick också hans flickigt lila gardin åka ner och jag letar efter någonting nytt att hänga upp.




Under jullovet passade vi på att möblera om i Matildas rum, hon ville själv flytta sin säng och visade hur hon sku ha den. Flitigt var hon också med och försökte skuffa på möblerna :D.




Matildas rum känns mycket större nu och så ser det inte lika råddigt ut när leksakshyllan inte är svängd rakt mot dörren. Klädskåpet och byrån verkar också mindre i storlek när de inte är det första man ser när man tittar in i rummet. Väggen blev kanske lite tom men vet inte om jag har lust att göra hål i tapeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)