20 november 2013

Min babyshower

Mina fina vänner tillsammans med min mamma och moster hade fixat en överraskningsbabyshower åt mig ungefär en månad innan beräknad födsel. Vi hade en mysig kväll där jag fick vara mittpunkten med presantöppning och svar på frågor. De hade fixat jättegod "mat"; sallad och pajer, kaka, muffins och bullar.
Vi fick alla gissa könet på babyn och när den skulle komma till världen. Också längd och vikt skulle man gissa. Som andra "lek" fick alla klippa en bit band för att gissa hur stor min mage var. Det var roligt att se hur de andra såg mig :D







Jag (eller babyn egentligen ju) fick en massa fina gåvor! 


Mycket i grönt och mamma som vågat köpa ljusrött 
Mina vänner hade också tänkt på mig och jag fick ett presentkort som täcker nästan 3 timmar hos en massör! De ville väl bara ha en orsak att få vara barnvakt.. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)