25 november 2013

Rådgivningsbesök

Idag har vi varit till rådgivningen första gången. Här växer vi så det knakar! 52cm och 3360g, stora flickan redan ju! Allt var bra och rådgivningstanten tyckte inte att det gula var något att bekymra sig över. Vi gick igenom lite papper och fick hem några broschyrer. Nästa gång är det läkarbesök och i januari blir det vaccinering.
Idag var det jag som blev stucken, min stelkrampsvaccination behövde förnyas så hon gjorde det direkt. Tur har jag inte känt av den någonstans.
Efter rådgivningsbesöket gick vi och hälsade på hos min frissa för att boka en tid till mig. Min frissa har flyttat och bytt namn i början av månaden och jag hade ju inte hennes nya nummer så det blev att fara paikan päälle. Hon blev ju förstås jätteglad när hon fick se vår lilla. På fredagen har jag tid för klippning, ska bli skönt! Får se ifall det blir någonting annorlunda denhär gången.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)