25 december 2013

Julklappar

Julklapparna är ju definitivt inte det viktigaste med julen men visst är det ändå roligt att få någon presant :) Fast att köpa bara för att köpa är helt onödigt! Jag och Daniel hade ju fått vår julklapp redan på sommaren när vi fick luftvärmepumpen så vi väntade oss inga klappar av mamma och F. Jag hade inte heller köpt någonting onödigt till Daniel, han fick lite kläder och så var det bra. Jag hade ju också fått min julgåva redan av Daniel på hösten, en vetedyna, men fick ändå ett litet paket nu. Till Fröken hade jag köpt en body, en pyjamas och en "sångbok", klädesplaggen med 30% rabattkuponger. Just nu var det inget hon måste ha så istället sparar vi pengarna till något hon behöver lite senare. Till mina föräldrar försökte jag också tänka ut något praktiskt så det blev en hel del badrumsgrejer.

GEMENSAMMA 
Ljushållare och bastulavsdukar
Tavla, lykta och ljus

FRÖKENS
Innegunga, kärl, leksaker och böcker
Kläder i olika former och storlekar
Fina klänningar
Speldosa och dynvar + sittern och 3 paket blöjor

 MINA
Dyna, våg, kläder, muffinsformar, muggar, örhängen och en sedel
Underbara!

TACK TACK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)