26 januari 2014

Mysveckoslut

På fredagskvällen kom Denise hit och visade upp sina bränna. En stund sku hon vara men klockan var nog halva natten innan hon for hem. Vi gjorde inte något extra, lekte med Matilda, slöade på soffan, åt godis och tittade på tv. En skön fredagskväll med andra ord.

De några minusgraderna lördagen till ära blev det en 40minuters länk med Matilda. Min tanke var att gå lite längre för att få ihop minst 4km men min Sportstracker hade stängt av sig på vägen och jag blev så arg så jag sket i att gå längre. Jag ville ju veta var jag sku vända om men inte då!
Till kvällen fick Daniel bastupolare och Denise kom och umgicks med mig. Vi dukade upp med kex och ostar, vindruvor, popcorn och varit glas vin. Mums! På tv gick filmen Burlesque så vi kollade den och fick sällskap av pojkarna. Mysigt och mycket skratt.

Idag har jag inte gjort så mycket, bykat och varit till mamma på mat. Och jaa till butiken. Nu blir det någonting varmt till halsen och film.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)