3 februari 2014

034 - Hemma

034. Hur ser ditt drömhem ut?

Ååh det här har jag väntat på! Mitt favorit ämne, hus, hem och inredning! Och nu så vet jag inte vad jag ska skriva så jag låter bilderna tala.
















  • Öppen planlösning
  • 160 kvadrameter
  • Stort kök med utrymme för matlagning 
  • Kombinerat vardagsrum och matplats
  • Högt till tak
  • Stora sovrum
  • Stor entre/vindfång/tambur
  • Ändamålsenliga förvaringsutrymmen
  • Ordentligt hjälpkök med omklädningsrum till rymliga dusch och bastu
  • Två wc
  • Terrass på minst 2 sidor av huset
  • Ljus inredning med enstaka kontrast
  • Walk-in-closet
  • Eldstad/takka
  • Stilrent men mysigt




3 kommentarer:

  1. Ååå fint! alltid kan man drömma! Finns så mycke olikheter man sku vila ha svårt alltså att välja! De här e ju mycke ljusare än va ni har hemma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utan drömmar så dör man :D de e just de, de blir för svårt att välja! eller sen kanske man vet exakt vad man vill ha, men att få de på bild eller i text så..
      De e så, o då har vi ändå int så mörkt! Sku vi ha valt att laga högt tak i köke-vardagsrumme sku de säkert vara ljusare o se större ut :)

      Radera
    2. Exakt! Jaa de där med taket gör en hel del fast man sku ha alla ytor ljusa! :)

      Radera

Tack för din kommentar :)