4 februari 2014

035 - Hemma

035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?

Har inte förstått grejen med att rota i andras badrumsskåp ? Vad är där som är så intressant ? 

För mig har det ingen skillna ifall någon rotar i vårt badrumsskåp, fritt fram. Där finns ändå ingenting som jag vill dölja. Om nu någon får för sig att göra det. Och tror sig hitta något av värde.
Sådär i allmänhet har jag nu inte heller så stor skillna om någon går i våra köksskåp t.ex. Flera av våra vänner vet var vi har glas och var saften står, de tar för sig utan att vi behöver passa upp dem. Har jag något jag inte vill att andra ska se så gömmer jag nog det väl och har inte det överst i lådan.
Jag brukar ibland gå och öppna skåp hos andra, bara för att jag är nyfiken. Fast det gör jag bara hos personer som känner mig och vet hurdan jag är! De flesta brukar skratta och fråga vad jag håller på med.

SÅ! Så behöver ni inte undra vad som döljer sig bakom dörren till badrumsskåpet! Detta är min sida av skåpet och Daniel härskar över den andra, nästan. För lite får han dela med sig av den till tandborste och gemensamma burkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)