22 april 2014

Efter påsk

Igår och idag har vi fått njuta av riktigt sommarväder! Skönt också när vi alla varit lediga. Igår blev det en packa upp och ta det lugnt dag. Daniel sprang omkring och fixade det allra sista innan granskning här hemma. Vi var länkade till Daniels föräldrar och hälsa på i det fina vädret. Och på kvällen kom mamma och hälsa på.
Idag har vi haft slutgranskning på huset så nu kan vi börja pyssla med sånt som inte byggmästarna behöver veta om ;) Många hade tydligen ledigt idag för vi var inte de enda i butikerna mitt på dagen. Jag var en stund till gymmet, och det känns i benen, och när jag engång var i stan för mig själv tittade jag in på HM en sväng. Med kom en påse kläder till Matilda. Provade lite kläder åt mig men hittade inget som jag måste ha. Ett par svarta byxor funderade jag länge på och kanske jag ännu måste och söka hem dem. Såå sköna men ser kanske lite pyamasaktiga ut.
Hemma svängde jag ihop en muffinssmet samtidigt som jag lagade lunch till oss. Vi invigde terrassäsongen på vår icke exicterande terrass med Matildas gu'far och en annan kompis. Otroligt så varmt det kunde vara, kände riktgit hur solen brände!


Matilda fick en ny mössa hon kan ha ute när solen lyser :) 

3 kommentarer:

  1. månne de e samma som ja köpt idaa? :P marcus tyckt att de va lite verrarvarning men dom va ju sköna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom kosta 9,95e o va lite sådär verrar aktiga i materiale :P ja visst bara int va ja sen sku ha opp till me dom :D förslag ? :P

      Radera
    2. Då e de int samma.. Domhär va 24,90 men ja hitta en fläck p fick 5€ bort :p

      Radera

Tack för din kommentar :)